detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
1.000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/2012
Carburant
Essence
Puissance kW (CH)
545 kW (741 CH)
Vendeur
Pro
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Voiture d'occasion
- Sièges
- 1
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 1.000 km
- Année
- 01/2012
Caractéristiques Techniques
- Puissance kW (CH)
- 545 kW (741 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 5.935 cm³
Consommation en énergie
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- La couleur de l'intérieur
- Noir
Description
Aston Martin Vantage V12 GT3, ex- Young Driver (Stuck) and ex- works car (#007 24h Nürburgring 2012).
Chassis #004/034 car was build in 2012, FRESH ENGINE 0 km (!!) completely rebuild by Prodrive for GBP 35.000,-.
Great collector car with #007 history , easy to drive and very powerfull (without air restrictor about 740 PS (545 kw).
The car has a 6.0 Liter- V12 engine. This GT3 was called "the engine on wheels"! The Aston is equipped with latest version dashboard.
The car has been revised and checked by Britec Motorsports. It comes with a 2nd set of wheels.
History of the car:
-2012 Young Driver + works car 24h Nürburgring. Raced in the German GT Masters Series by Ferdinand and Johannes Stuck, 24h Nürburgring #007 with Turner / Stuck / Stuck / Rostek (factory entry)
-2013 24h of Spa driven by Frey / Barth / Gardel. Car crashed and was fully rebuilt -2014 sold to TRG-AMR (official Aston Martin works team)
-2015 TRG-AMR (official US works teams) did a full race season (driven by Christina Nielsen) #007 Vice Champion IMSA GT3 series, LeMans Aston Martin Festival driven by Christina Nielsen. Car was crashed at Watkins Glen and was fully rebuilt on a new chassis #034 by TRG-AMR
-2016 Sold to Torres Racing and raced in IMSA GT3 (just 2 races)
-2017 Pirelli world challenge raced by Jorge Torres (6 races)
The car is accepted by:
- Masters Endurance Legends (races at Monza, Silverstone Classic, AVD Oldtimer Grandprix, Spa 6h, Daytona 24h Classic and Sebring 12h Classic)
- Endurance Legends Series with races in Barcelona, Spa, Dijon, Monza and Paul Ricard
- Austrian Histocup series
-Im Kundenauftrag-
Auch wenn diese spezifische Fahrzeugbeschreibung sorgfältig mit größter Mühe in Bezug auf Korrektheit und Vollständigkeit erstellt und kontrolliert wurde, sind leider (auch bei uns) trotz aller Sorgfalt Irrtümer oder Fehler nicht immer gänzlich ausgeschlossen. Insofern bitten wir um Verständnis, dass wir für Vollständigkeit und Angaben der Inhalte keine Gewähr, Garantie oder Haftung übernehmen können. Ausschlaggebend sind einzig und allein die Vereinbarungen im späteren Kaufvertrag.
Chassis #004/034 car was build in 2012, FRESH ENGINE 0 km (!!) completely rebuild by Prodrive for GBP 35.000,-.
Great collector car with #007 history , easy to drive and very powerfull (without air restrictor about 740 PS (545 kw).
The car has a 6.0 Liter- V12 engine. This GT3 was called "the engine on wheels"! The Aston is equipped with latest version dashboard.
The car has been revised and checked by Britec Motorsports. It comes with a 2nd set of wheels.
History of the car:
-2012 Young Driver + works car 24h Nürburgring. Raced in the German GT Masters Series by Ferdinand and Johannes Stuck, 24h Nürburgring #007 with Turner / Stuck / Stuck / Rostek (factory entry)
-2013 24h of Spa driven by Frey / Barth / Gardel. Car crashed and was fully rebuilt -2014 sold to TRG-AMR (official Aston Martin works team)
-2015 TRG-AMR (official US works teams) did a full race season (driven by Christina Nielsen) #007 Vice Champion IMSA GT3 series, LeMans Aston Martin Festival driven by Christina Nielsen. Car was crashed at Watkins Glen and was fully rebuilt on a new chassis #034 by TRG-AMR
-2016 Sold to Torres Racing and raced in IMSA GT3 (just 2 races)
-2017 Pirelli world challenge raced by Jorge Torres (6 races)
The car is accepted by:
- Masters Endurance Legends (races at Monza, Silverstone Classic, AVD Oldtimer Grandprix, Spa 6h, Daytona 24h Classic and Sebring 12h Classic)
- Endurance Legends Series with races in Barcelona, Spa, Dijon, Monza and Paul Ricard
- Austrian Histocup series
-Im Kundenauftrag-
Auch wenn diese spezifische Fahrzeugbeschreibung sorgfältig mit größter Mühe in Bezug auf Korrektheit und Vollständigkeit erstellt und kontrolliert wurde, sind leider (auch bei uns) trotz aller Sorgfalt Irrtümer oder Fehler nicht immer gänzlich ausgeschlossen. Insofern bitten wir um Verständnis, dass wir für Vollständigkeit und Angaben der Inhalte keine Gewähr, Garantie oder Haftung übernehmen können. Ausschlaggebend sind einzig und allein die Vereinbarungen im späteren Kaufvertrag.
Leasing
detailpage.leasing.title Springbok Sportwagen GmbH
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 304,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 19.430,54
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProSpringbok Sportwagen GmbH
Contact
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.