detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
102.030 km
Transmission
Boîte automatique
Année
08/1979
Carburant
GPL
Puissance kW (CH)
121 kW (165 CH)
Vendeur
Pro
Données de base
- Carrosserie
- SUV/4x4/Pick-Up
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 94-SH-VV
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 102.030 km
- Année
- 08/1979
- Contrôle technique
- 07/2025
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance kW (CH)
- 121 kW (165 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 5.657 cm³
- Vitesses
- 3
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 2.396 kg
Consommation en énergie
- Carburant
- GPL
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Sellerie cuir
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- Alarme
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Autres
- Attache remorque
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Couleur originale
- Zwart
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Garniture
- Cuir
Description
English/German Below.
Could have bought a Ford. But I like a truck that runs.
De Blazer ontstond als directe reactie op de razend populaire Bronco. Beide auto's stonden model voor een geniaal eenvoudig concept: een korte wielbasis, een design dat je met een liniaal zou kunnen tekenen, een dak dat je er in de zomer afhaalt alsof je een confetti kanon afsteekt en vierwielaandrijving die van de Mount Everest een molshoop maakt.
Onder de motorkap lag een bijna zes melkpak tellende achtcilinder. Zoals de Amerikaanse standaard betaamt, hoefde die motor zich niet overmatig in te spannen. Met 165 pk is invoegen bij de McDrive geen enkel probleem, maar op de Autobahn kun je beter geen haast hebben.
In 2016 is deze Blazer volledig gerestaureerd en mooier geworden dan een zonsondergang in Montana. Nieuwe lak, een technische revisie én een motor die is uitgerust met Edelbrock-goodies. Denk aan kleppendeksels en een carburateur die niet alleen beter presteren, maar er ook uitzien alsof ze rechtstreeks uit een Hot Wheels-droom komen. Gezien het benzineverbruik sprongen de tranen in de ogen van de vorige eigenaar, dus besloot hij zichzelf te gunnen met een LPG installatie. Het eindresultaat? Een machine in topvorm, helemaal klaar voor elk avontuur.
Geen knoppen, geen schermen—alleen jij, een motor en een eindeloze horizon. Dit is wat rijden ooit betekende. Zien we je snel?
Chevrolet. Building a better way to see the US of A.
--
English.
Could have bought a Ford. But I like a truck that runs.
The Blazer was created as a direct response to the wildly popular Bronco. Both cars were the model for a genially simple concept: a short wheelbase, a design you could draw with a ruler, a roof you took off in summer as if you were firing a confetti cannon, and four-wheel drive that turned Mount Everest into a molehill.
Under the bonnet was a nearly six milk carton eight-cylinder. As befits the American standard, that engine did not need to exert excessive effort. With 165 hp, merging at the McDrive is no problem at all, but on the Autobahn you'd better not be in a hurry.
In 2016, this Blazer was fully restored and made more beautiful than a sunset in Montana. New paint, a technical overhaul and an engine fitted with Edelbrock goodies. Think valve covers and a carburettor that not only perform better, but also look like they're straight out of a Hot Wheels dream. Given the petrol consumption, tears were springing to the previous owner's eyes, so he decided to indulge himself with an LPG installation. The end result? A machine in top form, all ready for any adventure.
No buttons, no screens-just you, an engine and an endless horizon. This is what riding once meant. Will we see you soon?
Chevrolet. Building a better way to see the US of A.
--
German.
Ich hätte auch einen Ford kaufen können. Aber ich mag einen Truck, der läuft.
Der Blazer wurde als direkte Antwort auf den äußerst beliebten Bronco entwickelt. Beide Autos waren das Vorbild für ein genial einfaches Konzept: ein kurzer Radstand, ein Design, das man mit dem Lineal zeichnen konnte, ein Dach, das man im Sommer abnahm, als würde man eine Konfettikanone abfeuern, und ein Allradantrieb, der den Mount Everest in einen Maulwurfshügel verwandelte.
Unter der Haube steckte ein fast sechs Milchtüten großer Achtzylinder. Wie es sich für den amerikanischen Standard gehört, brauchte sich dieser Motor nicht übermäßig anzustrengen. Mit 165 PS ist das Einfädeln in den McDrive kein Problem, aber auf der Autobahn sollte man es besser nicht zu eilig haben.
Im Jahr 2016 wurde dieser Blazer komplett restauriert und schöner gemacht als ein Sonnenuntergang in Montana. Neuer Lack, eine technische Überholung und ein mit Edelbrock-Goodies ausgestatteter Motor. Denken Sie an Ventildeckel und Vergaser, die nicht nur besser funktionieren, sondern auch aussehen, als wären sie direkt einem Hot Wheels-Traum entsprungen. Angesichts des Benzinverbrauchs traten dem Vorbesitzer die Tränen in die Augen, also beschloss er, sich eine Autogasanlage zu gönnen. Das Endergebnis? Eine Maschine in Topform, die für jedes Abenteuer bereit ist.
Keine Knöpfe, keine Bildschirme - nur Sie, ein Motor und ein endloser Horizont. Das ist es, was Motorradfahren einst bedeutete. Sehen wir Sie bald wieder?
Chevrolet. Eine bessere Art, die USA zu sehen.
Meer informatie
Gewichten
Laadvermogen: 804 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 460 kg)
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Overig
Could have bought a Ford. But I like a truck that runs.
De Blazer ontstond als directe reactie op de razend populaire Bronco. Beide auto's stonden model voor een geniaal eenvoudig concept: een korte wielbasis, een design dat je met een liniaal zou kunnen tekenen, een dak dat je er in de zomer afhaalt alsof je een confetti kanon afsteekt en vierwielaandrijving die van de Mount Everest een molshoop maakt.
Onder de motorkap lag een bijna zes melkpak tellende achtcilinder. Zoals de Amerikaanse standaard betaamt, hoefde die motor zich niet overmatig in te spannen. Met 165 pk is invoegen bij de McDrive geen enkel probleem, maar op de Autobahn kun je beter geen haast hebben.
In 2016 is deze Blazer volledig gerestaureerd en mooier geworden dan een zonsondergang in Montana. Nieuwe lak, een technische revisie én een motor die is uitgerust met Edelbrock-goodies. Denk aan kleppendeksels en een carburateur die niet alleen beter presteren, maar er ook uitzien alsof ze rechtstreeks uit een Hot Wheels-droom komen. Gezien het benzineverbruik sprongen de tranen in de ogen van de vorige eigenaar, dus besloot hij zichzelf te gunnen met een LPG installatie. Het eindresultaat? Een machine in topvorm, helemaal klaar voor elk avontuur.
Geen knoppen, geen schermen—alleen jij, een motor en een eindeloze horizon. Dit is wat rijden ooit betekende. Zien we je snel?
Chevrolet. Building a better way to see the US of A.
--
English.
Could have bought a Ford. But I like a truck that runs.
The Blazer was created as a direct response to the wildly popular Bronco. Both cars were the model for a genially simple concept: a short wheelbase, a design you could draw with a ruler, a roof you took off in summer as if you were firing a confetti cannon, and four-wheel drive that turned Mount Everest into a molehill.
Under the bonnet was a nearly six milk carton eight-cylinder. As befits the American standard, that engine did not need to exert excessive effort. With 165 hp, merging at the McDrive is no problem at all, but on the Autobahn you'd better not be in a hurry.
In 2016, this Blazer was fully restored and made more beautiful than a sunset in Montana. New paint, a technical overhaul and an engine fitted with Edelbrock goodies. Think valve covers and a carburettor that not only perform better, but also look like they're straight out of a Hot Wheels dream. Given the petrol consumption, tears were springing to the previous owner's eyes, so he decided to indulge himself with an LPG installation. The end result? A machine in top form, all ready for any adventure.
No buttons, no screens-just you, an engine and an endless horizon. This is what riding once meant. Will we see you soon?
Chevrolet. Building a better way to see the US of A.
--
German.
Ich hätte auch einen Ford kaufen können. Aber ich mag einen Truck, der läuft.
Der Blazer wurde als direkte Antwort auf den äußerst beliebten Bronco entwickelt. Beide Autos waren das Vorbild für ein genial einfaches Konzept: ein kurzer Radstand, ein Design, das man mit dem Lineal zeichnen konnte, ein Dach, das man im Sommer abnahm, als würde man eine Konfettikanone abfeuern, und ein Allradantrieb, der den Mount Everest in einen Maulwurfshügel verwandelte.
Unter der Haube steckte ein fast sechs Milchtüten großer Achtzylinder. Wie es sich für den amerikanischen Standard gehört, brauchte sich dieser Motor nicht übermäßig anzustrengen. Mit 165 PS ist das Einfädeln in den McDrive kein Problem, aber auf der Autobahn sollte man es besser nicht zu eilig haben.
Im Jahr 2016 wurde dieser Blazer komplett restauriert und schöner gemacht als ein Sonnenuntergang in Montana. Neuer Lack, eine technische Überholung und ein mit Edelbrock-Goodies ausgestatteter Motor. Denken Sie an Ventildeckel und Vergaser, die nicht nur besser funktionieren, sondern auch aussehen, als wären sie direkt einem Hot Wheels-Traum entsprungen. Angesichts des Benzinverbrauchs traten dem Vorbesitzer die Tränen in die Augen, also beschloss er, sich eine Autogasanlage zu gönnen. Das Endergebnis? Eine Maschine in Topform, die für jedes Abenteuer bereit ist.
Keine Knöpfe, keine Bildschirme - nur Sie, ein Motor und ein endloser Horizont. Das ist es, was Motorradfahren einst bedeutete. Sehen wir Sie bald wieder?
Chevrolet. Eine bessere Art, die USA zu sehen.
Meer informatie
Gewichten
Laadvermogen: 804 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 460 kg)
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun voor
- Toerenteller
Overig
- analoge klok
- Sportuitlaat
- USB aansluiting
Leasing
detailpage.leasing.title Cool Classic Club
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 30.672,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,91
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 639,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0735
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0490
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProCool Classic Club
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2018ContactRobbert Buijs
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.